Tien

10 april 2018 - Sesimbra, Portugal

De Tiende keer dat ik inspiratie heb om een blog te schrijven. Memorabel.

In ieder geval.. Mijn leven hier is niet echt super spannend hier. Ik werk aardig veel uren in de bediening en ondertussen ben ik bezig mer het behalen van mijn rijbewijs. Het is nog niet zo makkelijk als dat het lijkt. Autorijden bedoel ik dan. Ik heb nog wel een mooi advies voor vakanties.

Sesimbra Portugal.

Een stad aan de kustlijn. Ook helemaal gebouwd op het strandleven. Er is een gezellige boulevard en er staan genoeg gebouwen voor architectuur fans.

Het strand is toch wel de meest aantrekkelijke plaats van de stad. Het is niet een heel groot strand en het is ook niet zo lang. Het is echter wel heel erg mooi. We hebben niet op het strand geslapen want we hadden een mooi luxe hotel wat vlak  naast het strand staat. Het hotel is gebouwd op een helling dus de bovenkant is de hoofdverdieping en tevens de ingang vanaf de straat. De uitgang aan de achterkant komt uit op het strand. Super lekker om in de ochtend wakker te worden en dan na het ontbijt gelijk naar het strand te kunnen lopen zonder moeite te doen. Op het strand was het even genieten. Jammer genoeg hadden we niet genoeg tijd om daar te blijven want werk roept op de meest onhandige momenten.

Gelukkig zijn herinneringen en foto's voor altijd. (bij deze ga ik er vanuit dat de foto's niet verloren gaan en dat ik mijn herinneringen niet vergeet)

Ik ga mijn best doen om foto's toe te voegen.